A. van Drenth, M. van Essen, M. Lunenberg, Sekse als pedagogisch motief. Historische en actuele perspectieven op opvoeding, onderwijs, vorming en hulpverlening
How to Cite:
Bakker, P.C.M., 1999. A. van Drenth, M. van Essen, M. Lunenberg, Sekse als pedagogisch motief. Historische en actuele perspectieven op opvoeding, onderwijs, vorming en hulpverlening. BMGN - Low Countries Historical Review, 114(2), pp.244–245. DOI: http://doi.org/10.18352/bmgn-lchr.4955
Bakker, P.C.M., 1999. A. van Drenth, M. van Essen, M. Lunenberg, Sekse als pedagogisch motief. Historische en actuele perspectieven op opvoeding, onderwijs, vorming en hulpverlening. BMGN - Low Countries Historical Review, 114(2), pp.244–245. DOI: http://doi.org/10.18352/bmgn-lchr.4955
Bakker PCM. A. van Drenth, M. van Essen, M. Lunenberg, Sekse als pedagogisch motief. Historische en actuele perspectieven op opvoeding, onderwijs, vorming en hulpverlening. BMGN - Low Countries Historical Review. 1999;114(2):244–5. DOI: http://doi.org/10.18352/bmgn-lchr.4955
Bakker, P. C. M. (1999). A. van Drenth, M. van Essen, M. Lunenberg, Sekse als pedagogisch motief. Historische en actuele perspectieven op opvoeding, onderwijs, vorming en hulpverlening. BMGN - Low Countries Historical Review, 114(2), 244–245. DOI: http://doi.org/10.18352/bmgn-lchr.4955
Bakker PCM, ‘A. Van Drenth, M. Van Essen, M. Lunenberg, Sekse Als Pedagogisch Motief. Historische En Actuele Perspectieven Op Opvoeding, Onderwijs, Vorming En Hulpverlening’ (1999) 114 BMGN - Low Countries Historical Review 244 DOI: http://doi.org/10.18352/bmgn-lchr.4955
Bakker, P.C.M.. 1999. “A. Van Drenth, M. Van Essen, M. Lunenberg, Sekse Als Pedagogisch Motief. Historische En Actuele Perspectieven Op Opvoeding, Onderwijs, Vorming En Hulpverlening”. BMGN - Low Countries Historical Review 114 (2): 244–45. DOI: http://doi.org/10.18352/bmgn-lchr.4955
Bakker, P.C.M.. “A. Van Drenth, M. Van Essen, M. Lunenberg, Sekse Als Pedagogisch Motief. Historische En Actuele Perspectieven Op Opvoeding, Onderwijs, Vorming En Hulpverlening”. BMGN - Low Countries Historical Review 114, no. 2 (1999): 244–45. DOI: http://doi.org/10.18352/bmgn-lchr.4955
Bakker, P. C. M.. “A. Van Drenth, M. Van Essen, M. Lunenberg, Sekse Als Pedagogisch Motief. Historische En Actuele Perspectieven Op Opvoeding, Onderwijs, Vorming En Hulpverlening”. BMGN - Low Countries Historical Review, vol. 114, no. 2, 1999, pp. 244–45. DOI: http://doi.org/10.18352/bmgn-lchr.4955